Menu Close

Logopediniai žaidimai grupėse

4

Spalio 22-24 dienomis mokykloje vyko „Logopediniai žaidimai grupėse“, kai logopedas eina pas vaikus, o ne vaikai pas logopedą. Vyko 6 užsiėmimai, kuriuos vedė keturios logopedės Sandra, Rita, Loreta, Ligita. Užsiėmimai, ugdantys mokinių savikontrolę, smulkiosios motorikos įgūdžius, akies-rankos koordinaciją, artikuliacinio aparato įgūdžius, girdimojo suvokimo, tarimo gebėjimus, žodyno plėtotę ir kt.

Spalio 22 d. mokyklos skaitykloje vyko logopedinis užsiėmimas „Vienas-daug“, kurį vedė logopedės Sandra ir Rita. Užsiėmimo metu mokiniai mokėsi skirti daiktus, kurių yra vienas ir kurių yra daug.

„Tariu, girdžiu, žaidžiu“. Spalio 23 d. vyko užsiėmimas „Pelėdžiukų“ grupės poilsio kambaryje, kurį vedė logopedė Rita. Mokiniai mokėsi dirbti komandose ir individualiai, žaidžiant įvairius žaidimus, skirtus garsinei analizei, sintezei, laikytis taisyklių.

„Žaidimai pirštukais-keisti vorai“. Spalio 24d.  relaksacijos kambaryje vyko logopedinis užsiėmimas 1/2 spec. klasės ir 2/3/6/7 lav. klasės mokiniams, kurį vedė logopedė Sandra. Mokiniai kartu su logopedę tikslino pirštukų judesius žaisdami įvairius pirštukinius žaidimus ir kurdami bendrą paveikslą.

„Kuriu žaidimą pats“. Spalio 24 d. logopedinis užsiėmimas vyko „Vyturių“ grupės poilsio kambaryje. Vaikai kartu su logopede Sandra patys kūrė stalo žaidimą.

„Lietaus pasaka“ Socialiniame globos padalinyje vyko logopedinių žaidimų savaitė, kurią organizavo logopedės Ligita ir Loreta. Pirma žaidimų diena „Lietaus pasaka“. Ji visus nukėlė į garsų, vaizdų ir kūrybinių užduočių pasaulį. Mokiniai ne tik klausėsi pasakos, bet ir patys buvo įtraukti į šios pasakos sekimą: skyrė ir vardino gyvūnus, imitavo jų balsus ir judesius, atliko gamtos reiškinius kūno judesiais, įvairias užduotis su rudeniniais lapais ir vaisių aržovių kortelėmis.

“Rudens mozaika” Socialiniame globos padalinyje spalio 24 d. logopedės Ligita ir Loreta organizavo logopedinių žaidimų dieną „Rudens mozaika“. Mokiniai ne tik prisiminė spalvas, bet ir mokėsi jas susieti su rudens gėrybėmis, jas skaičiavo, ieškojo pirmųjų paveikslėlio pavadinimų raidžių, dėjo nurodytus žodžius, grupavo daržovių, vaisių, lapų paveikslėlius pagal dydį ir spalvą, dėliojo dėliones, klijavo rudens mozaiką iš gamtos gėrybių. Visų užsiėmimų metu mokinius lydėjo šypsenos ir gera nuotaika.

4 4

4 4

4 4 4

Skip to content